Thursday, August 25, 2011

Kejohanan Badminton Tertutup Astaka 2011

Kejohanan badminton tertutup anjuran Kelab Astaka telah diadakan pada
22 Mei 2011 (Ahad). Perlawanan yang berlangsung melibatkan antara staf Perpustakaan Hamzah Sendut. Kejohanan ini berlangsung di gelanggang badminton, Kompleks Sukan Universiti Sains Malaysia pada 9.00 am. Lebih kurang 48 orang yang menyertai pertandingan ini demi merebut hadiah yang ditawarkan oleh kelab Astaka. Perlawanan ini dibahagi kepada kategori lelaki dan wanita. Bagi mengendalikan perlawanan ini, kelab ini telah menjemput beberapa orang pengadil iaitu staf dari Perpustakaan sendiri yang sememangnya cekap dalam mengendalikan perlawanan badminton ini.
Segalanya berjalan dengan lancar dan perlawanan tamat kira-kira 12.30 pm setelah acara penyampaian hadiah dilakukan oleh En. Mohd Pisol Ghadzali. Kelab Astaka juga merakam ribuan terima kasih kepada penaja dalam kejohanan ini iaitu syarikat Ceria Idaman.

Setelah selesai perlawanan, inilah keputusan keseluruhan kejohanan badminton ini :
                               
Kategori Beregu Lelaki :
Tempat Pertama
Ayub Che Lah & Muhamad Hadzri
Tempat Kedua
Taufik Ibrahim & Mohd Erwan
Tempat Ketiga & Keempat
Norisham & Abdul Rahim Derani
Mohd Zaidi & Md Kamal Keria


Kategori Beregu Wanita :
Tempat Pertama
Zaharah Amir & Zaiton Amir
Tempat Kedua
Salasiah & Ainun Zakiah



Tahniah diucapkan kepada para pemain yang telah menunjukkan prestasi yang terbaik dalam memenangi kejohan ini. Kepada yang tidak berjaya, teruskan usaha anda pada masa hadapan. Jangan berputus asa dalam apa jua keadaan.

Antara gambar-gambar di sepanjang kejohanan ini berlangsung :









 



No comments:

Post a Comment